Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
Besøk på Bill & Bull!
I söderhamn finnes et kattehjem der jeg hentet Saga i sin tid. Siden da har de byttet navn fra “Hoppet” til “Bill o Bull”, og i dag hadde de innvielse av sine nye flotte lokaler like ved matbutikken i Sandarne i Söderhamn!
Selvklart var jeg på pletten, for kattehjem har mange måter å dra inn penger på, blandt annet loppemarked! Svenskene er helt gale etter lopper, og på kattehjem doneres det småsaker og større saker hele tiden som de kan selge i loppiset sitt og få inn noen kroner til kattehjemmet.
Dere vet hva det betyr? Potensielle flotte små julegaver! Selvklart var jeg der både for å sukke over alle katter jeg ikke har plass til men som jeg så gjerne vil gi et hjem, men også for å spane etter potensielle små julegaver! Pengene går til et godt formål, og man kan finne mange små skatter på slike steder som dette!



