Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
Julestrømpe til.. noen!
Skal ikke sladre for mye, men jeg laget en 10minutters strømpe til J i dag. Tok ikke spesielt lang tid 🙂
Den er enkel: Klipp en bit stoff i diger strømpeform. Klipp en til.. sy de sammen med rettsøm. Jeg sydde også sikksakk på kantene for å låse stoffet. Brett ned kanten på toppen eller sy en krans på toppen som jeg gjorde og du er ferdig!



