Julestrømpe til.. noen!

Skal ikke sladre for mye, men jeg laget en 10minutters strømpe til J i dag. Tok ikke spesielt lang tid 🙂
Den er enkel: Klipp en bit stoff i diger strømpeform. Klipp en til.. sy de sammen med rettsøm. Jeg sydde også sikksakk på kantene for å låse stoffet. Brett ned kanten på toppen eller sy en krans på toppen som jeg gjorde og du er ferdig!

Klar for å lage toppkrans
Klar for å lage toppkrans
Og ferdig!
Og ferdig!
Jeg laget en liten rosett for å skjule frem-og-tilbake-sømmen til hempa. Festet med bare et par sting!
Jeg laget en liten rosett for å skjule frem-og-tilbake-sømmen til hempa. Festet med bare et par sting!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.