Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
Gløggtesting – Dufvenkrooks Orginal

I dag testet vi Dufvenkroks orginal, økologisk variant. Helt klart en svært god gløgg for min gane, rund og fin, lettkrydret smak, ikke overdrevent noe som helst i noen retning og akkurat passe. Ganske i nærheten av min norske favoritt Tomtegløgg! Langt bedre enn Chili og sjokoladesmaken som faktisk var litt skuffende i fravær av tydelig smak av hverken chili og sjokolade. Denne blir nok en gjenganger i gløgg-gryta mi! J likte den også svært godt, bedre enn chili og sjokoladegløggen, så vi er begge enige her. 5 av 5 julekuler!

