Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
15 Desember, 3 søndag i advent

For meg er håndball og advent noe som går hånd i hånd. I dag hsr vi dessverre tapt bronsekampen, men det er sånn som skjer

Jeg er på besøk i tradisjon tro på finaler hos venner av meg, så nå sitter vi å venter på finalen som er mellom Nederland og Spania
Så håper jeg dere koser dere med dagen, hva enn dere måtte gjøre, så er det straks jul!!
