15 Desember, 3 søndag i advent

For meg er håndball og advent noe som går hånd i hånd. I dag hsr vi dessverre tapt bronsekampen, men det er sånn som skjer

Jeg er på besøk i tradisjon tro på finaler hos venner av meg, så nå sitter vi å venter på finalen som er mellom Nederland og Spania

Så håper jeg dere koser dere med dagen, hva enn dere måtte gjøre, så er det straks jul!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.