Julesentralen

1395147_10151959036270901_1225538604_n

Det er nok mange som meg som husker dette inlegget fra en dame ved navn Reidun i avise i fjor (I alle fall etter at man fikk vite det i alle andre aviser og!

«Ensom enke u/ familie ønsker noen å være sammen med på julaften. Betaler godt,»
Det var hele annonsen som ble satt inn i aftenposten 22.11-13, og responsen lot ikke vente på seg. Og, det førte noe enda bedre med seg, det ble nemlig opprettet en julesentral, der de som hadde plass kunne innvitere, og de som gjerne kunne tenke seg noen og feire jula sammen med, kunne legge ut at de søkte det. Jeg tror det er noe av det beste som er laget på lenge, og heldigvis, så er den nå framme igjen i år også.
Så om du har plass til noen i ditt hjem og kunne tenke deg og ha en gjest, så er det bare å hoppe på.
Håper mange finner julegjester eller noen og feire sammen med!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.