Og enda litt mer

Det kom en eske i posten! I tillegg til bildene nedenfor fikk jeg tre poser med plastkuler i ulike farger, samt en papirstjerne fra Ullared. Bilde på den kommer senere, må kjøpe oppheng først!

Denne fikk umiddelbart flytte til øverst på bokhylla
Denne flytta inn ved blomstene mine
Denne på samme plass
søt nisseunge på slede. Må bare rydde litt mer så får de følgende tre plass også
Denne var morsom! Den skal også ryddes plass til
Og denne her, aldeles bedårende nissebjørn!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.