Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
Og enda litt mer
Det kom en eske i posten! I tillegg til bildene nedenfor fikk jeg tre poser med plastkuler i ulike farger, samt en papirstjerne fra Ullared. Bilde på den kommer senere, må kjøpe oppheng først!






