Carola – Himlen i min famn – tv4 Nyhetsmorgon 2000

Jeg er ikke spesielt stor Carola-fan, og skriver meg ikke til den skaren som lovpriser hennes blotte eksistens.
Men det kan ikke nektes for at dama kan synge. Og denne sangen er en vakker sang og en vakker fremførelse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.