Det ville kanskje være fint om vi samlet alle adventsdiktene jeg har postet så langt på bloggen på en og samme plass? Så da gjør vi det! Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede. … Continue readingAdventsdikt til lystenning
Månedstema: Påske og Nytt liv
Nå ble vel påsken noe annerledes for de fleste av oss. Jeg skal innrømme at min ble omtrent som normalt, da jeg sjelden gjør noe spesielt i påska, men ja, for mange vil jeg tro den ble annerledes.
Da er det jo hyggelig at verden skate våkner litt, selv om vi skal holde oss hjemme etc, så er det lov å gå em tur og se på grønne blader som spretter opp overalt. Og påskegg og kos kan man ha uansett hvor man er.


Og så får vi bare ta lærdom fra sjefen her i huset, det er viktig og slappe av.

